GARANTI FOR BEDSTE PRIS I HOTELOPIA

Betingelser

Hos Hotelopia er vi sikre på, at vi kan tilbyde konkurrencedygtige priser. Hvis De på en anden webside end Hotelopias finder en bedre pris på det samme indkvarteringssted, destination og datoer, tilbagebetaler vi differencen. For at den pågældende garanti finder anvendelse, skal De handle i henhold til betingelserne for Garanti for bedste pris.

  1. Indgå kontrakt med og betale indkvartering gennem Hotelopia.
  2. Indenfor de næste 24 timer, og mindst 72 timer før ankomsttidspunktet til hotellet indfinder sig, skal De have fundet et billigere tilbud (i samme valuta) til den samme indkvarteringsvirksomhed, med samme pension og vilkår og samme datoer.

    Prisen skal inkludere de samme tjenester som reservationen foretaget hos Hotelopia (servicegebyrer, skatter, afgifter osv.).
  3. Indtaste følgende oplysninger i formularen som forefindes i ”Kontakt” sektionen på websiden (Ændring/Annullering af reservation):

    • Reservationsnummer på reservationen hos Hotelopia

    • Navn på indkvarteringsvirksomhed

    • Ankomstdato

    • Navn på websiden samt prisen på det billigere tilbud

    • Deres for- og efternavn

    • Deres e-mail-adresse (e-mail-adressen skal være den samme som De brugte ved reservationen hos Hotelopia)

    • Vedhæft skærmbillede af den webside, hvor du har fundet en bedre pris. På dette skærmbillede skal alle detaljer kunne ses tydeligt, for at de kan tages i betragtning mht. gyldigheden af denne garanti.

  4. Garantien for bedste pris kan ikke anvendes ved priser med pensionistrabat osv., som nedsætter den normale pris.
  5. Denne garanti inkluderer ikke de indkvarteringsprogrammer som er baseret på forudbetaling med bonuskuponer og lignende, såvel som salgsfremstød, der tilbyder hoteller kombineret med kørsel til og fra samme, ekskursioner, osv. i form af en kombineret rejse.
  6. Hotelopia skal kunne verificere, at den alternative pris er til rådighed, samt at den kan bestilles online af enhver slutforbruger.
  7. Maximum beløb for tilbagebetaling er lig med værdien på reservationen.

    I det tilfælde hvor kravene opfyldes og det drejer sig om en gyldig reklamation, tilbagebetaler Hotelopia differencen mellem prisen hos Hotelopia og den annoncerede pris på den anden webside:
  8. Tilbagebetalingen vil ske i samme valuta og til samme betalingsmiddel som blev brugt ved kontraktindgåelsen med Hotelopia.
  9. Ansøgeren af tilbagebetalingen skal være indehaveren af kredit-/debetkortet, som blev brugt ved reservationen hos Hotelopia
  10. Der godtages kun een ansøgning om måneden pr. indehaver. Denne begrænsning inkluderer en situation, hvor en person, som på en hvilken som helst vis er ledsager til kortindehaveren, tidligere har nydt godt af denne kontrakttype og som igen har indgået kontrakt under ”bedste pris” konceptet.

    HVIS DU VIL BRUGE DET BEDSTE garanterede pris, VENLIGST KONTAKT:

    headoffice@hotelopia.com

Gyldig reklamation:

Garantien for bedste pris kan ikke anvendes ved tilbudspriser, studierabat, pensionistrabat, grupperabat eller enhver anden lignende omstændighed og som resulterer i en lavere pris end man normalt ville tilbyde til. Ligeledes ekskluderer denne garanti de indkvarteringsprogrammer, som er baseret på forudbetaling med bonuskuponer og lignende, såvel som de promotioner der tilbyder hotel kombineret med kørsel til og fra samme, ekskursioner, osv. i form af kombineret rejse.

I det tilfælde hvor kravene opfyldes, og det drejer sig om en gyldig reklamation omhandlende en reservation på det samme indkvarteringssted, samme indkvarteringstype og samme datoer, fundet på en anden webside, tilbagebetaler Hotelopia differencen mellem prisen hos Hotelopia og den annoncerede pris på den anden webside i henhold til følgende proces:

  1. Reklamationerne skal indgives indenfor 24 timer efter kontraktindgåelsen med Hotelopia.
  2. Hotelopia giver kvitteret modtagelse for gyldige reklamationer indenfor tre arbejdsdage.
  3. Reklamationerne skal baseres i forhold til samme indkvarteringstype, samme indkvarteringsvirksomhed, samme datoer, vilkår og pension. Prisen skal inkludere de samme tjenester som er inkluderet i reservationen foretaget hos Hotelopia (for eksempel servicegebyr, skatter, afgifter, morgenmad osv.).
  4. Garantien dækker reservationer for op til fire personer og en varighed på op til syv overnatninger.
  5. Tilbagebetalingen effektueres kun efter at opholdet reserveret gennem Hotelopia er benyttet, på det pågældende indkvarteringssted og af ansøgeren bag reklamationen. Tilbagebetalingen vil ske til samme kredit-/debetkort brugt ved reservationen, indenfor 30 arbejdsdage efter opholdets afslutning.
  6. Hotelopia skal kunne verificere, at den alternative pris er til rådighed, og at den kan bestillles onine af enhver slutforbruger.
  7. Hotelopia realiserer ingen form for tilbagebetaling hvis Hotelopias pris sammenlignes med prisen på en pakkerejse eller kombineret rejse, hvis prisen vises i en anden valuta end prisen hos Hotelopia, eller hvis prisen er tilbudt på en webside, som tilhører en indkvarteringsvirksomhed eller hotelkæde.